.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توفان گلستان بيشترين خسارت را به گرگان وارد آورد

مدير‌كل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان گلستان گفت: بعد از وزش باد و توفان سحرگاه امروز در شهرهاي استان هم اكنون شرايط در گلستان به حالت عادي در آمده است و طبق گزارشات رسيده بيشترين آسيب به گرگان وارد شده است.

به گزارش شمال نیوز ، رسول حسام بعداز ظهر امروز در گفتگو فارس در گرگان افزود: بالاترين ميزان توفان در شهرستان گرگان با 108 كيلومتر در ساعت، مراوه‌تپه با 90 كيلومتر، گنبدكاووس با 58 كيلومتر، كلاله 54 كيلومتر در ساعت بوده است.
وي تصريح كرد: تاكنون خسارت شكستگي بام‌هاي منازل و فرو ريختن ديوار از شهرهاي علي‌آبادكتول، كردكوي و گرگان به اين اداره كل گزارش شده كه بيشترين آن در شهرستان گرگان بوده است.
حسام گفت: باد شديد سحرگاه امروز باعث شكستگي درختان در جاده‌ها و معابر عمومي در شهرهاي استان شده كه اداره كل راه و ترابري استان و شهرداري‌ها در همان ساعات اوليه نسبت به جمع‌آوري آن اقدام كردند.
وي ادامه داد: همچنين از 138 خط برق استان، 68 خط بر اثر توفان قطع شده بود كه مأموران در همان ساعات اوليه به جز دو مورد آن اقدام كردند.
وي اضافه كرد: خسارت به اين دو خط انتقال، موجب قطعي برق در شهرهاي گرگان، كردكوي، آق‌قلا و بندرگز شده كه بيشتر آن در محور روستايي بوده كه هم اكنون عوامل اداره برق در حال رفع آن هستند.
مدير كل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان گلستان با بيان اينكه به علت قطع برق همچنين ارتباط تلفني 14 روستاهاي استان قطع شده بود، گفت: فيبر نوري جنگل گلستان كه متصل به استان خراسان شمالي بوده در ساعات اوليه قطع شده بود كه با تلاش كاركنان مخابرات استان اين مشكل برطرف شد.
وي اظهار داشت: هم اكنون 3 روستا در حوزه گرگان به علت قطع برق ارتباط تلفني ندارند كه مخابرات در حال رفع اين مشكل هستند.
وي همچنين از آبگرفتگي معابر سه شهر گرگان، بندرگز و كردكوي خبر داده‌اند و از تلاش فرمانداران و شهرداران اين سه شهر براي رفع آن تقدير كردند.
حسام بيشترين بارش سحرگاه امروز در شهرستان كردكوي با 38 ميلي‌متر اعلام كرد.
وي قطع برق را باعث فروكش شدن آب شهري در شهر گرگان خبر داد و گفت: با هماهنگي و همكاري سپاه و ارتش تانكرهاي آبرساني به صورت سيار در حال رفع اين مشكل هستند.
مدير‌كل بازسازي و حوادث غير مترقبه استان گلستان ضمن تقدير از فرمانداران شهرستان كلاله و گرگان و يك شهروند گرگاني كه بامداد امروز از طريق تلفن خبر توفان در استان مازنداران را به اين ستاد خبر دادند، گفت: تماس اين افراد موجب شد كه استان به حالت آماده باش در آيد و ارتباط بين دستگاهي و متعاقب آن فعال شدن ستادهاي حوادث شهرستان با سرعت انجام گيرد.
وي اعلام دقيق خسارت را به كار كارشناسي از سوي دستگاه‌هاي ذيربط و اين ستاد در روزهاي آينده خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.